Kurv

Luk

Fri fragt på ordrer over 300 DKK til Danmark

Gratis gaveindpakning • Gratis juniorhåndklæde på ordrer over 500 DKK denne weekend 

Forlænget returret t.o.m. 14. januar 2020 • Hurtig levering 1-2 hverdage

  • DA | EN
  • Log in

INDKØBSASSISTENT

LIEWOOD SØGER EN ENGAGERET INDKØBSASSISTENT, DER BRÆNDER FOR INDKØB, PRODUKTION OG LOGISTIK, OG SOM ØNSKER AT GØRE EN FORSKEL I EN VIRKSOMHED I VÆKST.

Du vil blive en del af et passioneret team og arbejde tæt sammen med indkøb, design og lager. Som indkøbsassistent hos Liewood vil du få mulighed for at udvikle dig i en ambitiøs og energisk virksomhed, hvor vi gør os umage og vægter langsigtede samarbejder og relationer højt. Du vil varetage de administrative opgaver inden for indkøb, produktion og logistik som support til vores nuværende indkøbs- og designteam, og derigennem bidrage til en effektiv indkøbsproces.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til forskellige indkøbs- og styresystemer og er superbruger i Excel.

Som person er du åben og positiv. Du arbejder struktureret og har blik for detaljerne samtidig med, at du er god til at holde overblik. Du er loyal, grundig og ansvarsbevidst, og du trives fint med rutineprægede opgaver samt ser vigtigheden i at disse udføres med en høj grad af præcision. Du er en teamplayer, men samtidig tager du ansvar for dine egne opgaver og formår at følge disse helt i mål. 

Det er et krav, at du har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling i interiør-, tekstil- eller modebranchen. Til gengæld tilbyder vi et spændende job med rig mulighed for faglig og personlig udvikling.


DIN FAGLIGE BAGGRUND

  • Du er indkøbsuddannet og har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling – gerne i en børne-, interiør- eller tekstilvirksomhed.
  • Du tager ansvar og trives med rutineprægede opgaver
  • Du har erfaring med dokumenthåndtering ifm. told og fragt
  • Du har erfaring med indkøbs- og styresystemer (gerne SPY) og er superbruger i Excel
  • Du brænder for dit fag, er loyal og fleksibel
  • Du stiller høje krav til produktet og dine samarbejdspartnere
  • Du arbejder struktureret, er effektiv og har et godt blik for detaljer
  • Du er åben, ambitiøs, god til at samarbejde samt løsnings- og resultatorienteret
  • Din talforståelse er på et højt niveau
  • Du er positiv, hjælpsom og en god kollega
  • God kommunikation med leverandører er en naturlig del af dit arbejde
  • Du mestrer engelsk på højt niveau i skrift og tale


DINE OPGAVER / ANSVARSOMRÅDER

  • Bidrage til en effektiv indkøbsproces sammen med Liewoods nuværende indkøbs- og designteam
  • Oprettelse af varer i indkøbssystemer m.m.
  • Oprettelse af indkøbsordrer
  • Ordre- og prøveopfølgning hos leverandører
  • Booking af inspektioner
  • Indhentning af pris samt fragtforhandling og planlægning
  • Sikre korrekt fortoldning af varer via speditører
  • Kommentering og godkendelse af kvaliteter, tilbehør og prøver i tæt samarbejde med Liewoods designteam
  • Opdatering af interne ordre-, leverings- og kalkulationsoversigter
  • Opdatering og udarbejdelse af prislister
  • Kvalitetstjek ved ankomst af varer på lageret
  • Udarbejdelse og godkendelse af vaskeinstruktioner og advarselsmærkning
  • Registrering af master stamdata
  • Diverse ad hoc-opgaver af administrativ og koordinerende karakter


Du vil blive ansat som funktionær med en fast grundløn. Stillingen er en fuldtidsstilling på vores kontor i København.

KONTAKT
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Buying & Production, Anne Marie Hartmann på e-mail ah@liewood.com eller telefon +45 5350 0307.

Ansøgningsfrist er den 20. oktober 2019, og stillingen ønskes besat snarest muligt.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få muligheden for at vinde et bambus spisestel

Jeg bekræfter, at jeg er 16 år eller ældre, og jeg giver mit samtykke til at Liewood anvender min data til at sende personlig marketing materiale i overensstemmelse med persondatapolitikken.

You are visiting Liewood.dk – our Danish site.
Do you want to go to the international site Liewood.com instead?