Reklamation
Kære Kunde,
Kvalitet er en af vores top prioriteter her hos LIEWOOD og vi er derfor kede af at høre, hvis vores design ikke levede op til dine forventninger. Ønsker du at indgive en reklamation, bedes du følge nedenstående retningslinjer.
Ordre lagt på vores webshop Liewood.dk
Du er velkommen til at sende os din reklamation med et ordrenummer og et par produktbilleder. Vi håndterer sagen inden for et par hverdage.
Skulle du have modtaget en forkert ordre eller et forkert produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@liewood.dk. Du bedes vedlægge dit ordrenummer.
Produkt købt i en butik
Du kan enten sende dit reklamation direkte til den butik, hvor produktet blev købt, eller til os. For at behandle en reklamation vil du blive bedt om at fremlægge købsbevis og et par produktbilleder.
Produkt modtaget som gave
Hvis gaven er købt i vores webshop, er du velkommen til at indsende en reklamation med et ordrenummer og et par produktbilleder.
Hvis gaven er købt i en butik, kan du enten sende din reklamation direkte til butikken eller til os. For at behandle en reklamation vil du blive bedt om at fremlægge købsbevis og et par produktbilleder.
Hvad sker der nu?
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Hvis du er berettiget til en refundering, vil denne finde sted indenfor 14 dage efter vi har godkendt reklamationen.