Kære Kunde,

Kvalitet er en af ​​vores top prioriteter her hos LIEWOOD og vi er derfor kede af at høre, hvis vores design ikke levede op til dine forventninger. Ønsker du at indgive en reklamation, bedes du følge nedenstående retningslinjer.

Ordre lagt på vores webshop Liewood.dk
Du er velkommen til at sende os din reklamation. Vi håndterer sagen inden for et par hverdage.

SEND REKLAMATION

Skulle du have modtaget en forkert ordre eller et forkert produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@liewood.dk. Du bedes vedlægge dit ordrenummer.

Produkt købt i en butik
Vi beder dig venligst om at kontakte forhandleren.

Produkt modtaget som gave
Hvis gaven er købt i vores webshop, bedes du via et ordre nummer, indsende din reklamation her.
Hvis gaven er købt hos en af ​​vores forhandlere, beder vi dig venligst kontakte forhandleren direkte.

Hvad sker der nu?
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvis du er berettiget til en refundering, vil denne finde sted indenfor 14 dage efter vi har godkendt reklamationen. Er reklamationen berettiget, og har du sendt varen retur til os, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.