Kære Kunde,

Du har 15 dages fortrydelsesret og derefter 15 dage til at sende varen tilbage, når du handler hos os.

Julegave retur og ombytning
Hvis du ønsker at returnere eller bytte en LIEWOOD julegave købt på vores hjemmeside fra den 3. november, er du velkommen til at gøre det frem til 24. januar 2022. Se venligst nedenstående retningslinjer for yderligere information.


Sådan returnerer du dine varer:

1. Pak dine varer forsvarligt ind. Vi opfordrer til at genbruge oprindelig indpakning.

2. Udfyld retursedlen og vedlæg den returpakken. Husk at skrive dit fulde navn og ordrenummer. Du kan downloade din returseddel her.

3. Send din returpakke til vores lager og husk at bede om en kvittering samt tracking nummer på forsendelsen. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen, og anbefaler, at du benytter GLS eller PostNord.

Send returpakke til følgende adresse:

System Transport A/S
Transportcenter Alle 19 - 21
7400 Herning
Levering Port 3.
Denmark
Att. LIEWOOD A/S

Omkostninger forbundet med returforsendelse betales af dig og dækkes ikke af LIEWOOD A/S.
Hvis returnerede produkter ikke er i oprindelig stand, forbeholder vi os retten til at tilbageholde et passende beløb.


Tilbagebetaling

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den

Ombytning
Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden størrelse, farve eller style, bedes du venligst gøre dette ved at placere en ny ordre på vores webshop. Varen, du ikke ønsker at beholde, bedes du sende retur til vores lager.


Reklamation

Hvis du har modtaget et defekt produkt eller vil sende en klage ind kan du oprette en sag her.

Hvis varen er købt hos en forhandler skal reklamationen behandles af forhandleren.