WHOLESALE OPERATIONS COORDINATOR

//


I LIEWOOD skaber vi æstetiske og bæredygtige produkter til den moderne familie. Vi er drevet af en stærk vision om at være det stærkeste børnebrand i Europa, hvor æstetik og kvalitet går hånd i hånd med økologi, bæredygtighed og design, der holder i generationer.

I takt med en stigende efterspørgsel og ambitiøse vækstmål for 2021, søger Liewood 2 Wholesale Operations Coordinator, til primært at supportere vores key accounts og backend day to day business opgaver.

Du vil blive ansvarlig for, at vi altid udbyder et højt niveau af kundeservice og salgssupport til vores Key accounts samt for at drive vores backend på ordrebog, outbound, shipping, og dedikering af vare.

Vi har behov for en selvstændig og initiativrig koordinator, der i tæt samarbejde med vores salgsteam, kan sikre god service til en række af vores vigtigste key accounts og samtidig spille en vigtig rolle i vores organisation som backoffice coordinator.

Som person er du struktureret, proaktiv og drevet af glade og tilfredse kunder. Du interesser dig også for systemer og processer og elsker, når du kan se, at nu kører det. Du motiveres af nye muligheder og ser vigtigheden af en effektiv daglig support.

Du er vant i Excel og arbejder struktureret med faste opgaver og procedurer mod lager, indkøb og salg.Du fungerer i en travl hverdag og mestrer mange bolde i luften på én gang uden at miste overblikket.

Vi tilbyder en sjov men travl arbejdsplads, hvor ingen dage er ens. Vi vokser og er meget ambitiøse, og det betyder at der er rig mulighed for personlig udvikling og for at være med til at sætte dit eget præg på din stilling.

ARBEJDSOPGAVER

  • Klargørelse af pakkeinstruktion
  • Dedikering af vare
  • Daglig eksportering og ordreopfølgning med og til lager
  • Ordrebogshåndtering, her iblandt ændring af leveringsmåneder, opdaterede ordrebekræftelse, flyt af style/farve combi og pris opdateringer
  • EAN filer
  • Key account opfølgning
  • Ordre upload
  • Packshots /Imagebank
  • Keep track på blokerede kunder i samarbejde med finans
  • Oprydning på pakkebordet / temp og proposals

KOMPETENCER

  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling
  • Kundeservice erfaring
  • Excel kendskab og forståelse
  • EDI kendskab
  • Systemforståelse
  • Sprogkrav: dansk og engelsk fyldende mundtligt og skriftligt. Behersker du et 3. tredje sprog vil det være en fordel.

SØG STILLINGEN

Startdato – så hurtigt som muligt.
Hvis du er interesseret så send dit CV og ansøgning til Customer Service Manager, Sandra Fry Smith: sfs@liewood.com
Ansøgningsfrist : 21/3 -2021