Ofte stillede spørgsmål

Se de oftest stillede spørgsmål her. Hvis du stadig har brug for hjælp, bedes du kontakte os på webshop@liewood.com

Ordre

Hvis du gerne vil annullere din ordre, kan du sende en mail til webshop@liewood.com med emnet ”ANNULLER ORDRE” eller kontakte os på telefon +45 31 41 36 10 hurtigst muligt i vores åbningstid.
Det er kun muligt for os at annullere din ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at pakke den.                                                                                              

Det er ikke muligt for os at lave ændringer på din ordre, når først ordren er lagt. Hvis vores lager ikke er begyndt at pakke din ordre kan vi annullere din ordre, og herefter er du velkommen til at lave en ny.

Hvis du gerne vil annullere din ordre, kan du sende en mail til webshop@liewood.com med emnet ”ANNULLER ORDRE” eller kontakte os på telefon +45 31 41 36 10 hurtigst muligt i vores åbningstid. 

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det være af følgende årsager:

1) din ordre er ikke blevet bekræftet endnu.

2) din ordrebekræftelse kan være havnet i dit spamfilter.

3) der er stavefejl i din e-mail adresse. Kontakt venligst vores kundeservice på webshop@liewood.com , og vi gensender din ordrebekræftelse.  

Din ordre vil blive afsendt fra vores lager inden for 1-3 hverdage. I travle perioder kan der forekomme forsinkelser, hvor du vil blive kontaktet af vores kundeservice team. 

Hvis der er en fejl i din leveringsadresse, kan du sende en mail til webshop@liewood.com eller kontakte os på telefon +45 31 41 36 10 hurtigst muligt i vores åbningstid. Hvis vores lager ikke er begyndt at pakke din ordre vil vi se om det er muligt for dem at rette adressen.                                                                                                 

Fragt og levering

Du kan finde estimeret leveringstid og fragtomkostninger her . Notér at det kan tage 1-3 hverdage før din ordre bliver sendt fra vores varehus. 

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en leveringsbekræftelse med et tracking link. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, så tjek venligst dit spamfilter, og se om du har angivet en korrekt e-mailadresse. Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til webshop@liewood.com .

Hvis du oplever leveringsproblemer, er du altid velkommen til at kontakte os med dit ordrenummer på webshop@liewood.com .

Hvis din pakke er blevet sendt tilbage til os, kan det være af følgende årsager:

1) der var ikke nogen hjemme på leveringsadressen.

2) pakken er ikke blevet afhentet fra en pakkeshop inden for et givent tidsrum.

3) leveringsadressen har været ukorrekt eller har manglet nødvendigt information. Hvis ikke ordren kan leveres, vil pakken blive sendt tilbage til vores lager, og vi vil refundere beløbet inden for 14 dage fra vi modtager pakken. Hvis du stadig ønsker at modtage varerne, skal der lægges en ny ordre. 

Retur og ombytning

Hvis du har ændret mening om et produkt, modtager vi gerne returvarer inden for 30 dage, efter du har modtaget din ordre. Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden størrelse, type eller farve, skal du lægge en ny ordre og returnere de varer, som du ønsker at ombytte. Når du skal returnere en pakke til os, skal du vælge erhvervslevering (ikke pakkeshop), da vi ikke har mulighed for at afhente returpakker i pakkeshops. Hvis du ønsker mere information omkring returning, kan du læse mere her.

Desværre, tilbyder vi ikke gratis retur og du er derfor velkommen til at vælge den kurer, som du ønsker. Vi anbefaler at sende med PostNord eller GLS.

Refunderingen vil ske inden for 14 dage efter, at vores lager har modtaget din returpakke. Refunderinger vil blive krediteret til den oprindelige betalingsmetode hvis ikke andet er aftalt.

Andet

Hvis du har modtaget et ødelagt produkt eller en forkert vare, så kontakt os på webshop@liewood.com med dit ordrenummer og et billede.

Hvis du mangler et produkt, som du har bestilt, kan det være af forskellige årsager:
1) Hvis det manglende produkt står på din leveringsbekræftelse har der været en pakkefejl, og du er velkommen til at kontakte os på webshop@liewood.com så vi kan hjælpe dig
2) Hvis du ikke kan finde det manglende produkt på din leveringsbekræftelse, betyder det desværre, at der har været en fejl på vores lager, og at vi derfor ikke har kunne levere hele din ordre. Det betyder også, at beløbet kun er trukket for de varer, som du har modtaget.


Hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på webshop@liewood.com 

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores design.
Hvis produktet er købt hos en af vores forhandlere, skal du kontakte dem og de vil hjælpe dig med at håndtere din reklamation. Hvis du har købt produktet på vores webshop www.liewood.dk, skal du sende en mail til webshop@liewood.com med dit ordrenummer og billede, og vores kundeservice vil hjælpe dig.

Samme procedure gælder også, hvis du har modtaget et LIEWOOD produkt i gave. Vi vil gerne tage i mod din reklamation, hvis gaven er købt på vores webshop www.liewood.dk 

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores design.

Hvis gaven er købt hos en af vores forhandlere, skal du kontakte dem og de vil hjælpe dig med at håndtere din reklamation.

Hvis gaven er købt på vores webshop www.liewood.dk , skal du sende en mail til webshop@liewood.com med dit ordrenummer og billede, og vores kundeservice vil hjælpe dig.

Desværre, har vi ikke mulighed for at tilbyde reservedele til vores produkter. Men vi arbejder på, at kunne tilbyde det i fremtiden. Lige for tiden er det muligt, at købe låg til vores Anker og Neo vandflasker.

Den samme størrelse kan passe forskelligt fra barn til barn. Vi anbefaler derfor altid, at følge vores størrelsesskema, som du kan finde ved siden af et produkt på vores webshop. For at produktet passer bedst muligt til barnet, anbefaler vi at vælge størrelse efter mål og ikke efter barnets alder. 

Vi kører nogen gange kampagner, hvor vi for eksempel tilbyder 10% rabat på dit første køb, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Hvis du ikke kan finde nogle kampagner på vores website, betyder det at der ikke er nogen aktive i øjeblikket. 

Desværre tilbyder vi ikke, at pakke gaver ind, som er købt på vores webshop. I pakken, som du modtager, er der en pakkeliste uden priser. Dog, er der små prismærker på produktet, som ikke kan dækkes. Vi håber dog, at vi i fremtiden kan tilbyde en gaveservice til vores kunder.

Tak for din interesse i vores brand, og i at blive en LIEWOOD forhandler. Hvis du ønsker, at vores salgsteam skal vurdere din forespørgsel, skal du udfylde en formular her. Vores salgsteam vil vende tilbage til dig.