Ofte stillede spørgsmål

Se de oftest stillede spørgsmål her. Hvis du stadig har brug for hjælp, bedes du kontakte os på webshop@liewood.com

Hvis du gerne vil annullere din ordre, kan du sende en mail til webshop@liewood.com med emnet ”ANNULLER ORDRE” eller kontakte os på telefon +45 31 41 36 10 så hurtigt som muligt. Desværre, er det kun muligt for os at annullere din ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at pakke den, men vi vil gøre det bedste for at hjælpe dig.

Desværre, er det ikke muligt for os at lave ændringer på din ordre, når først ordren er lagt. I sådan et tilfælde, kan vi annullere din ordre, og herefter er du velkommen til at lave en ny.

Din ordre vil blive afsendt fra vores lager inden for 1-3 hverdage. Hvis der er forsinkelser, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på webshop@liewood.com

Hvis du har modtaget et ødelagt produkt eller en forkert vare, så kontakt os på webshop@liewood.com med dit ordrenummer og et billede.

Hvis du mangler et produkt, som du har bestilt, kan det være af forskellige årsager:
1) Hvis det manglende produkt står på din leveringsbekræftelse har der været en pakkefejl, og du er velkommen til at kontakte os på webshop@liewood.com så vi kan hjælpe dig
2) Hvis du ikke kan finde det manglende produkt på din leveringsbekræftelse, betyder det desværre, at der har været en fejl på vores lager, og at vi derfor ikke har kunne levere hele din ordre. Det betyder også, at beløbet kun er trukket for de varer, som du har modtaget.


Hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på webshop@liewood.com

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores design.
Hvis produktet er købt hos en af vores forhandlere, skal du kontakte dem og de vil hjælpe dig med at håndtere din reklamation. Hvis du har købt produktet på vores webshop www.liewood.dk, skal du sende en mail til webshop@liewood.com med dit ordrenummer og billede, og vores kundeservice vil hjælpe dig.

Samme procedure gælder også, hvis du har modtaget et af Liewood produkter i gave. Vi vil gerne tage i mod din reklamation, hvis gaven er købt på vores webshop www.liewood.dk

Desværre, tilbyder vi ikke gratis retur og du er derfor velkommen til at vælge den kurer, som du ønsker. Vi anbefaler at sende med PostNord eller GLS.

Hvis du har ændret mening om et produkt, modtager vi gerne returvarer inden for 30 dage, efter du har modtaget din ordre. Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden størrelse, type eller farve, skal du lægge en ny ordre og returnere de varer, som du ønsker at ombytte. Når du skal returnere en pakke til os, skal du vælge erhvervslevering (ikke pakkeshop), da vi ikke har mulighed for at afhente returpakker i pakkeshops. Hvis du ønsker mere information omkring returning, kan du læse mere her.

Refunderingen vil ske inden for 14 dage efter, at vores lager har modtaget din returpakke. Refunderinger vil blive krediteret til den valgte betalingsmetode.

Den samme størrelse kan passe forskelligt fra barn til barn. Vi anbefaler derfor altid, at følge vores størrelsesskema, som du kan finde ved siden af et produkt på vores webshop. For at produktet passer bedst muligt til barnet, anbefaler vi at vælge størrelse efter mål og ikke efter barnets alder. 

Desværre tilbyder vi ikke, at pakke gaver ind, som er købt på vores webshop. I pakken, som du modtager, er der en pakkeliste uden priser. Dog, er der små prismærker på produktet, som ikke kan dækkes. Vi håber dog, at vi i fremtiden kan tilbyde en gaveservice til vores kunder.